יום שישי, 21 במרץ 2014

פוליש ווקס או קריסטל?


פוליש ווקס או קריסטל?


רבים מאיתנו מתלבטים בשאלה: מה עדיף יותר פוליש קריסטל או פוליש ווקס? על מנת לענות על שאלה זו ברמה המקצועית ביותר, ריכזנו עבורכם מידע חיוני אודות כל אחד מסוגי הפוליש השונים.

מה ההבדל בין ווקס לקריסטל?

פוליש ווקס ופוליש קריסטל הם שניים מתוך שלושה סוגי פוליש נפוצים ופופולאריים (הסוג השלישי הוא פוליש אקרילי). בשורות הבאות ריכזנו עבורכם יתרונות וחסרונות לכל אחד מסוגי הפוליש:

פוליש ווקס- יתרונות: מיועד לצרכי עבודה בחללים קטנים יותר, עלות העבודה הינה זולה יותר ביחס לסוגי פוליש אחרים

פוליש ווקס- חסרונות: חומר הווקס (שעווה מותכת) נמרח על גבי משטח הריצוף, דבר המוביל להופעת סימני גרירה של רהיטים וכדומה לאחר ביצוע העבודה, אפקט ההברקה של פוליש ווקס הינו קצר באופן יחסי ליתר סוגי הפוליש

פוליש קריסטל –יתרונות: משטחי ריצוף בהן בוצעו עבודות פוליש קריסטל מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

    משטחים בעלי עמידות בפני שריטות ולכלוך נוקשה לאורך זמן
    משטחי ריצוף אותם נוח וקל לנקות באמצעות סמרטוט לח
    מראה משטח חלק ומבריק- אך איננו מחליק
    אי הופעת סימני גרירה וסימני ריהוט אשר הופיעו על גבי המשטח בטרם ביצוע עבודות הפוליש

פוליש קריסטל חסרונות: חומר יקר יחסי בהשוואה לפוליש ווקס, מצריך ציוד מתקדם לצרכי ביצוע העבודה ברמה הגבוהה ביותר.

חשוב לדעת- מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע אשר יתאימו את סוג הפוליש המומלץ ביותר לסוג משטחי הריצוף המיועדים לפוליש.

כיצד ניתן לשמר את מראה העבודה לאורך זמן ?

פוליש קריסטל או פוליש ווקס הינה פעולה אותה מומלץ לבצע אחת לשנה- שנתיים, או בהתאם למצב משטח הריצוף. על מנת לשמר את המראה החלק לאורך זמן, מומלץ לרכוש תכשירי ניקוי (משווקים בכל רשתות השיווק הגדולות), ובאמצעותן לבצע פעולות שטיפה על גבי המשטח.

במידה והחלטתם לבצע עבודות פוליש קריסטל הקפידו לרכוש "סנו מגן קריסטל" המהווה את אחד ממוצרי הניקוי המומלצים ביותר למשטחי ריצוף לאחר הברשה קריסטלית.

במידה והחלטתם לבצע עבודות פוליש ווקס מומלץ לרכוש "סנו סופר פוליש" המהווה את אחד ממוצרי הניקוי המומלצים ביותר למשטחי ריצוץ שעברו פוליש ווקס. פעולת שטיפה באמצעות מוצר זה תגביר את פעולת הברק של הפוליש לאחר כל שטיפה.

בכל מקרה, היוועצו עם בעלי המקצוע של חברת ניקיון שלנו אקסטרא קלין באמצעותם ביצעתם את עבודת הפוליש, בכל הנוגע לתחזוקת משטח הריצוף לאורך זמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה